Zwroty i reklamacje
Każdy produkt zakupiony w sklepie można zwrócić, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Prosimy o wcześniejszy kontakt z nami. Prosimy o oryginalne zapakowanie towaru bez widocznych oznak użycia czy uszkodzeń, w przeciwnym wypadku możemy obniżyć wartość zwrotu. Do każdej paczki, wymagamy dołączenia kartki z numerem konta bankowego, danymi kupującego i numerem zamówienia. Brak dowodu zakupu (paragon, kopia FV) może przedłużyć rozpatrzenie zwrotu.
Zwrot gotówki nastąpi po pozytywnej weryfikacji stanu odesłanego towaru na wskazane konto bankowe w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
W razie reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt z nami na adres mail: sklep@fabpol.pl - w tytule wiadomości prosimy wpisać REKLAMACJA.
Wysyłane do nas paczki prosimy kierować na adres biura handlowego firmy:
FaB Dymarczyk Krzysztof
ul. Haliny Poświatowskiej 6
42-218 Częstochowa
W przypadku rezygnacji z zakupionego towaru koszt przesyłki ponosi Kupujący.
Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania reklamowanego towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 30 dni.