1.
        Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego.
       

2.
        Sprzedającym jest FaB Dymarczyk Krzysztof z siedzibą 42-218 Częstochowa, ul. Haliny Poświatowskiej 6, NIP: 5732339203, REGON: 241094997, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 86540.

   3.
        Sprzedający dokłada starań, aby na każdym etapie kupowanie było proste i nie sprawiało problemów. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek problemów lub pytań, prosimy o kontakt email: sklep@fabpol.pl
       

4.
        Przy produktach podane są ceny  brutto-zawierające podatek VAT  i są wiążące dla stron transakcji.
    

5.
        Do każdego zakupionego towaru dołączany jest dokument zakupu.
       

6.
        Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, Poczty Polskiej lub Inpost.
        Koszty dostawy pokrywa Kupujący zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie sklepu.
     

   7.
        Możliwe są następujące formy płatności:
        * Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką, kurierowi lub listonoszowi
        * Płatność z góry przelewem - wpłata za zakupiony towar na konto mBank: 31 1140 2004 0000 3802 5865 5636
* Za pomocą szybkich płatności PayU
 
        8.
        Koszty dostawy naliczają się automatycznie w koszyku i są widoczne przed złożeniem zamówienia.

        9.
        Wysyłka dokonywana jest w czasie do 48 godzin od momentu wpływu pieniędzy na konto lub określenia, że przesyłka ma być pobraniowa. Zazwyczaj paczki wysyłane są następnego dnia po otrzymaniu wpłaty, jednak zastrzegamy sobie prawo wysyłki do 7 dni roboczych od momentu wpłynięcia środków na konto.
       

10.
        Przesyłki dostarczane są przez Pocztę Polską zazwyczaj w ciągu 2-6 dni roboczych, przez firmę kurierską w ciągu 1-2 dni roboczych.Na opóźnienie w wynikłe w dostarczeniu przesyłek przez przewoźnika nie mamy wpływu ale służymy pomocą w wyjaśnieniu problemu jeśli zaistniał.
       

11.
        W przypadku zamówienia realizowanego przez wysyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej, prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość (ilość), jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak (niezgodność z dokumentem zakupu), prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do otrzymania odszkodowania z ubezpieczenia, którym objęta jest przesyłka.
       

12.
        Z uwagi na specyfikę sklepu internetowego i procesu składania i realizacji zamówień może zdarzyć się, że wyczerpany zostanie stan magazynowy zamawianego towaru z uwagi na większą liczbę zamówień. Zamówienia są realizowane wg kolejności zgłoszeń. W takich przypadkach Klienci mają możliwość wyboru innego towaru lub rezygnacji z zamówienia wraz ze zwrotem wpłaconych kwot, jeśli takie wpłaty miały miejsce. W przypadku braku jednoznacznej decyzji ze strony Klienta, zamówienie jest anulowane. Jeśli miała miejsce wcześniejsza wpłata, zlecany jest jej zwrot Klientowi. Zastrzegamy sobie na zwrot wpłaty 14 dni od momentu anulowania zamówienia.

        13.
        Każdy produkt zakupiony w sklepie można zwrócić, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Prosimy o wcześniejszy kontakt z nami. Prosimy o dołączenie kartki z numerem konta bankowego, numerem zamówienia i danymi kupującego. W przypadku gdy produkt posiada ślady używania, zastrzegamy sobie prawo do obniżenia kwoty wartości zwrotu.

        14.
        Zwrot gotówki nastąpi po pozytywnej weryfikacji stanu odesłanego towaru na wskazane konto bankowe w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
       
15.
        W razie reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt z nami na adres mail: sklep@fabpol.pl - w tytule wiadomości prosimy wpisać REKLAMACJA.
       
16.
        Wysyłane do nas paczki prosimy kierować na adres biura handlowego  firmy:
        FaB Dymarczyk Krzysztof
        ul. Haliny Poświatowskiej 6
        42-218 Częstochowa
      

  17.
        W przypadku  rezygnacji z zakupionego towaru koszt przesyłki ponosi Kupujący.
       

18.
        Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem. Nie ma możliwości, abyśmy ją odebrali.
      

  19.
        Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania reklamowanego towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 30  dni.

20.
W przypadku reklamacji należy analogicznie dołączyć jak przy zwrocie konsumenckim, dane kupującego wraz z numerem zamówienia.

        21.
        Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
     

   22.
        Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.